از فعالیت پیاده در صنعت تفریح و فراغت شهری بیشتر از ٦ سال میگذرد. در این مدت سعی کردیم تا به واسطه تولید محتوا تخصصی درباره تهران، شهروندان را از امکانات و رویدادهای شهر مطلع کنیم، چون باور داریم محتوای خوب رابطه مثبتی بین شهر و شهروند ایجاد میکند.
در طی این سالها راههای مختلفی را برای تبلیغ و معرفی شرکای تجاریمان بکار بردهایم. می توانیم با اطمینان بگوییم که حامی شدن (Sponsorship) یکی از پربازدهترین و جامعترین روشهای تبلیغات در پیاده است.
اسپانسر شدن به این معناست که یک برند، پیاده را در تولید محتوایش همراهی و حمایت مالی میکند، پس در هنگام انتشار آن محتوا، به خدمات و یا محصولات برندی که حامی ما بوده است نیز اشاره میشود. روش استفاده از سرویس اسپانسر به این صورت است که ابتدا شما یک خط محتوایی مشخص در پیاده را بر اساس تناسب و ارتباط برند یا خدمات و محصولتان با آن خط تولید محتوایی، برای حامی شدن انتخاب میکنید.
در پیاده هر خط محتوایی، بسته به موضوعی که دارد، در قالب برند خاصی منتشر میشود.
در هر ماه ماه، تعداد مشخصی از هرکدام از این محتواها با فرکانس مشخصی منتشر میشوند که نام هر خط، ویژگیها و تعرفهها مشخص شدهاست.
برای خالی بودن جایگاه اسپانسر هر خط با ما در تماس باشید.
برای اطلاع پیدا کردن از شیوههای همکاری، تعرفهها و آمار، فرم زیر را پر کن. ما تا 24 ساعت کاری با تو تماس میگیریم.